18.03.2020

HOTEL POD PRESTIŻOWĄ MARKĄ - JAKIE KORZYŚCI DLA INWESTORÓW?

14 lutego 2020 r. Baltic Wave podpisał umowę franczyzową z InterContinental Hotels Group – jednym z największych graczy na światowym rynku hotelarskim. Na mocy porozumienia nasz hotel będzie funkcjonował pod prestiżową, międzynarodową marką Crowne Plaza. Jakie korzyści wynikają ze współpracy z branżowym gigantem?

InterContinental Hotels Group i Crowne Plaza w liczbach

InterContinental Hotels Group posiada więcej niż 5900 hoteli w ponad 100 krajach, a w swoim portfolio może pochwalić się wieloma znanymi na całym świecie brandami. Crowne Plaza to prestiżowa marka należąca do IHG, która powstała w 1983 roku. Pod szyldem brandu funkcjonuje obecnie ponad 430 hoteli zlokalizowanych w różnych częściach globu. Hotel Crowne Plaza Kołobrzeg Resort będzie trzecim obiektem marki w Polsce, ale pierwszym typu Crowne Plaza Resort, łączącym biznesowe DNA brandu z udogodnieniami charakterystycznymi dla luksusowych hoteli w kurortach.
Co ważne, IHG zarządza potężnym system lojalnościowym, który skupia ponad 100 milionów członków. Tak duża baza daje ogromne możliwości. Pozwala nowym obiektom przyciągnąć obecnych klientów grupy, co sprzyja poziomowi obłożenia.

Znana marka to magnes na turystów

Społeczeństwo ufa znanym brandom. Niezależnie od tego, czy nabywamy mleko, sprzęt elektroniczny czy samochód – marka odgrywa ważną rolę w naszym procesie zakupowym. Podobnie jest z wyborem hotelu. Te funkcjonujące pod rozpoznawalnym, prestiżowym brandem niosą ze sobą obietnicę udanego wypoczynku i obsługi na najwyższym poziomie. Marka Crowne Plaza jest znana m.in. naszym zachodnim sąsiadom oraz turystom pochodzącym z krajów skandynawskich. Te grupy stanowią duży odsetek osób przyjeżdżających na urlop do Kołobrzegu. InterContinental Hotels Group jest natomiast szeroko rozpoznawalne na całym świecie, także w Polsce i samo w sobie stanowi synonim jakości. Współpraca z partnerem o tak dużym zasięgu zwiększa prawdopodobieństwo komercyjnego sukcesu hotelu. To doskonały sygnał dla tych, którzy lokując kapitał w apartamencie inwestycyjnym nad morzem zyskują poczucie bezpieczeństwa i optymistyczną prognozę na zysk.

Współpraca pozwala zapewnić najwyższe standardy

Obiekty turystyczne o najwyższym, pięciogwiazdkowym standardzie są tymi, które notują w Polsce najwyższe obłożenie[1]. Szczególnie ważne jest, aby wysoka jakość była widoczna w każdym detalu funkcjonowania hotelu. Zarówno InterContinental Hotels Group, jak i marka Crowne Plaza słyną z niezwykle wysokich standardów, które zapewniają w swoich obiektach. Dzięki współpracy z tymi podmiotami nasz condohotel będzie funkcjonował w oparciu o bogate know-how poparte dekadami doświadczenia na rynku. Obiekt będzie musiał spełnić szereg standardów, które dotyczą m.in. jakości obsługi. Nasz personel będzie świadczył usługi na najwyższym poziomie, a pomogą mu w tym szkolenia przygotowawcze oraz dodatkowe kursy uzupełniające i aktualizujące wiedzę organizowane już w trakcie zatrudnienia. IHG jest włączone w prace nad projektem hotelu i sprawuje pieczę nad jego najwyższą, realizującą surowe wymogi marki Crowne Plaza, jakością. Dzięki temu Crowne Plaza Kołobrzeg Resort będzie spełniał oczekiwania najbardziej wymagających turystów, poszukujących wyjątkowego, obfitującego w atrakcje wypoczynku.

Crowne Plaza dla turystów i biznesu

Hotel Crowne Plaza Kołobrzeg Resort będzie mógł się pochwalić atrakcyjnymi udogodnieniami dla gości biznesowych. Będzie do nich należała nowoczesna przestrzeń konferencyjna, w której będzie można zorganizować zarówno kameralne, jak i duże wydarzenia biznesowe – kongresy czy targi. Co ważne, strefa konferencyjna została zaprojektowana w taki sposób, aby na jej teren można było wjechać autem, co stwarza niepowtarzalną okazję do organizacji premier nowych modeli samochodów. To wyjątkowe, rzadko spotykane udogodnienie. Marka Crowne Plaza nieodłącznie kojarzona jest z obiektami stworzonymi dla gości biznesowych. Ergonomiczne przestrzenie zapewniające dogodne warunki do pracy, nowoczesne, wyposażone w intuicyjny sprzęt przestrzenie konferencyjne, strefy do networkingu oraz atrakcje zapewniające wypoczynek po długim dniu – to wszystko charakteryzuje obiekty brandu. Kołobrzeski condohotel będzie posiadał wszystkie te cechy, ale ponadto zostanie wyposażony w luksusowe udogodnienia spotykane w najlepszych światowych kurortach, jak basen infinity-edge czy prestiżową strefę SPA. Dzięki temu obiekt będzie mógł przyciągać latem turystów, a poza sezonem – gości biznesowych, co zniweluje problem sezonowości, z którym borykają się niektóre obiekty.

[1] Rynek hotelarski w Polsce – raport 2019.

Nasi eksperci

WIOLETTA SOKOŁOWSKA